Home Exchange

Nu har jag gjort det! Lagt upp både sommarstugan och huset på HomeExchange.com. Alla har väl sett favoritfilmen The Holiday med Jude Law som handlar om hur Kate Winslets rollfigur byter hus med Cameron Diaz rollfigur. Jag förstår att det bara är en film, men jag hoppas att någon vill komma hit och bo och vi får chans att uppleva platser vi tidigare kanske inte ens tänkt på att besöka.

Jag känner ingen som har gjort detta och hoppas verkligen att jag inte har gjort något dumt. Har läst mycket om det och alla verkar så nöjda. Så nu håller vi tummarna och hoppas att det dyker upp något trevligt boende i sommar och så får vi se vart vi hamnar!

Kika gärna på min annons. Kanske har du något hus du vill byta en vecka eller två...?

https://www.homeexchange.com/sv/listing/567884

Kommentarer

Populära inlägg