Äntligen!

Äntligen var jag igång, men det känns alltid svårt i början när man ska göra något nytt. Som tex ett skriva sitt första inlägg på min nya blogg. Inte är jag på någon resa just nu heller som jag kan blogga om. Men jag kommer att börja skriva om en alldeles underbar resa som vi gjorde sent i vintras. Det är inte skidresan till Branäs över påsk, utan en 3 veckors lång rundresa på Yucatán-halvön i Mexico. Vi hade hört så mycket om Mexico innan vi for. Ifrån de som varit där hörde vi om hur trevligt och vackert det var och ifrån de som inte varit där hörde vi bara om allt farligt som kunde hända, om kidnappningar och om skjutningar. Så det var med blandade känslor vi reste dit och hem kom vi med en känsla av att detta var bara första gången vi besökte Mexico. Hit kommer vi tillbaka, och det snart!



Kommentarer

Populära inlägg