Elliot bloggar

Detta jullovet så reser vi runt i asien. För två dagar sen så var vi på Angkor Wat. Jag tyckte det var häftigt. Jag tog massor med kort på templena med min nya telefon. 

Nu är vi på väg ut ur cambodia och är på väg till Vietnam. Vi har ätit vattenbuffel och det var jättegott. Vi var på en spelhall och spelade jättemycket och det var roligt att spela. Vi kommer aldrig komma fram för att dom går ut ur bussen och kissar och då får chauffören stanna bussen. Vi har åkt bussen i två timmar och vi har bara kommit en tredjedel av kartan. Bussen skulle ta tre timmar men nu tror vi att vi kommer fram om sex timmar och jag vill inte vänta så länge. 


Nu har vi ätit mat och åker buss, vi har kommit halvvägs till Vietnam. Jag åt bara kakor för att vi inte gillar någon annan mat i däta landet. Jag är trött för att jag inte har sovit på bussen, jag kanske ska sova nu. Vi har åkit färdigt bussen och vi ska åka båt nu i två timmar och vi tror att man får gå upp på utsidan. jag tycker att det är bra för annars mår jag illa. Vi har inte åkit än, vi får vänta i en timma och min lillebrorsa siter och pysslar. Vi har massor med packning vi har sex väskor jag bär en väska som är jättetung väska som väger 12 kilo. 


Jag ska vara i Thailand i 5 månader vi har varit här i 1 månad. Vi ska åka med snabbbåten. Nu siter vi på båten och det är inte jättekul men man kunde gå upp på taket. Det är där vi siter och vi har utsikt över havet. Vi åker den långsama båten, den går bara i 5 knop tror jag. Vi kommer att se solnedgången.   






Kommentarer

Anonym sa…
Njut av semestern nu!!
/Ornina
Anonym sa…
Vad kul att följa er på resan! Bra skrivet!kram faster Angelica

Populära inlägg