Avtackning

I fredags var det dags för min avtackning med mina kollegor och rektor. Det blev en heldag med start 12:30 med lunch på stranden.
Sedan åkte vi till Shiva, en indisk restaurang som ägs av en indisk doktor och som har en massa olika behandlingar. Vi fick vara med på ett Yogapass utöver det vanliga med en underbart rolig tjej som pratade mycket om den inre yogan. Vi körde också skrattyoga en lång stund vilket var en upplevelse i sig.






Efter yogan åkte vi hem till Monica, rektorn och hade lite spa- och poolhäng. Supermysigt.


Sedan åt vi en 3-rätters middag med toast Skagen, fläskfilé och klyftpotatis och äppelkaka med vaniljsås. Och så fick vi 3 som slutar våra 3 ord. Det är en väldigt speciell händelse som alla borde få vara med om. Rektorn ger en 3 ord och håller ett fint tal om hur bra man är. Något man borde få höra ofta i detta yrke! Men som sällan händer, om man inte jobbar på Sanuk förstås. Mina 3 ord i år blev, generös, trygg och lekfull. Är så tacksam och rörd över orden jag fick av min rektor och kommer bära med mig denna upplevelsen länge. Fick också ett fint armband som matchar mitt halsband jag fick förra året när jag slutade. Tackar nu för min tid på Sanuk och för att jag har fått uppleva detta äventyr, 2 år i rad.










Kommentarer

Populära inlägg